My blog 0.1

29. března 2011 v 17:33 | Miška |  Vzkazíky
http://mirosmajda.wgz.cz/image/17365854

Veľmi zvláštny mi príde paradox, že 99% z nás si vie pri prvom stretnutí predstaviť možný a nemožný scenár, ktorý by napísal s tou-ktorou osobou - teda základ chuti do nadviazania vzťahu a dobrodružného spoznávania sa má každý, keďže fantázia pracuje na základe pudovej príťažlivosti. Napriek tomu iba drvivá menšina prizná, že tomu skutočne tak je, ale radšej predvádza oscarové moralistické výkony To ale je možno skôr prejavom neuvoľnenosti a maskovania problému nadviazať slobodný (často možno) perspektívny kontakt s osobou opačného pohlavia… a to je možno tak trocha škoda, keď sú si proste 2 ľudia navzájom sympatickí, a stroskotá to len na takejto blbine

Niekedy síce zdanie môže klamať, no podľa mňa hlavný zmysel ľudskej príťažlivosti tkvie v túžbe po poznaní a šteklivom pokušení nazrieť do neznáma, a často je to aj pri osobách, kde podľa okolností vieme usúdiť, že možno riskujeme…

Ale povedzme si pravdu … že je na tom riskantnom pokušení niečo sexi? … tak načo riešime zábrany…

Možno Vám to príde divné, ale mne naopak celkom milé … že napr. psíky sú ďaleko pred nami, čo sa týka uvoľnenia. No nie je to krásne, že ani absurdný sci-fi scenár nie je prekážkou pre psíka Chihuahui, keď zbadá fenku Bernardína vo svojich dňoch … - … vyplazí jazyk, vycerí zúbky a zavelí "útok" s takou sebadôverou, akokeby mal kľúče od požiarneho auta s rebríkom…?

Je to zvláštne, ale keby si možno ľudia vedeli častejšie predstaviť imaginárny "stairway to heaven", nevznikali by problémy týkajúce sa zábran v nadväzovaní vzťahov.

Viem, znie to možno zvrátene, ale niekedy možno stačí málo … napr. si predstaviť ako vzor - malého chlpatého a ušatého bujačika s vyplazeným jazykom … pretože ten musí mať asi sakra dobrý know-how, keď si tak verí … :)

Just … take it easy …

…alebo sa mýlim?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama